Service Operations Management: Improving Service Delivery

 

Dostępność:

Wysyłamy w 21 dni

Wysyłamy w 21 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
328,90 zł
Analyse and address organisational challenges using real world examples



Service Operations Management, 5th Edition, by Robert Johnston et al. is a market-leading text on service operations management and provides a clear understanding of how service performance can be improved in organisations. This textbook applies underlying theories to the real world challenges faced by service operations managers on a daily basis, by providing a diverse range of examples and illustrations. Each chapter provides a range of tools, frameworks and techniques designed to help you better analyse existing operations and understand ways to deal with operational challenges.



Pearson, the world’s learning company.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Service Operations Management: Improving Service Delivery
Twoja ocena
Ocena ogólna