Stars in Our Pockets: Getting Lost and Sometimes Found in the Digital Age

  • -9%
 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
71,50 zł 78,90 zł Oszczędzasz 7,40 zł
What shapes our sense of place, our sense of time, and our memory? How is technology changing the way we make sense of the world and of ourselves?

Our screens offer us connection, especially now in the wake of the COVID-19 pandemic, but there are certain depths of connection our screens can’t offer—to ourselves, to the natural world, and to each other. In this personal exploration of digital life’s impact on how we see the world, Howard Axelrod marshals science, philosophy, art criticism, pop culture, and his own experience of returning from two years of living in solitude in northern Vermont. The Stars in Our Pockets is a timely reminder of the world around us and the worlds within us—and how, as alienated as we may sometimes feel, they were made for each other.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Stars in Our Pockets: Getting Lost and Sometimes Found in the Digital Age
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.