Strategy-In-Practices: A Process-Philosophical Perspective on Strategy-Making (Elements in Business Strategy)

 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
Nasza cena 105,90 zł
This Element maintains that increasing strategic effectiveness involves paying greater attention to the idiosyncratic capabilities and know-how already accumulated in an organization's shared practices and the modus operandi contained therein. An organization's modus operandi describes the practiced patterned regularities that enables it to achieve a consistency of response in strategic circumstances even in the absence of any clear, formalized strategic plan. This patterned regularity known as Strategy-in-Practices (SiP) draws attention to the tacit influence of an organization's shared practices on its formal strategy-making efforts. It emphasizes the need for both these to be aligned so that the organization is better prepared to cope with the challenges and opportunities it faces.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Strategy-In-Practices: A Process-Philosophical Perspective on Strategy-Making (Elements in Business Strategy)
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.