Sustainable Marketing: How to Drive Profits with Purpose

  • -10%
 

Dostępność:

Produkt na zamówienie

Produkt na zamówienie – to znaczy, że taki produkt jest w tym momencie trudno dostępny i musi zostać sprowadzany na Twoje specjalne zamówienie lub też wydawca musi wznowić chwilowo wyczerpany nakład tego tytułu. Czas oczekiwania może wynieść nawet do 6 tygodni roboczych. Jeśli w ciągu tego czasu nie uda nam się sprowadzić produktu, skontaktujemy się z Tobą i Ty zdecydujesz czy jeszcze chcesz na niego poczekać.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
109,00 zł 120,90 zł Oszczędzasz 11,90 zł
In the modern age of authenticity and transparency, consumers are no longer content with brands that are dismissive of, or even apathetic to, sustainability. Brands are now expected to convey understanding and concern when it comes to matters such as climate change, carbon footprints and employee welfare. Most importantly of all, they must be genuinely committed to these standpoints - remaining consistent and proactive in their principles. With the rise of more conscious consumers and the belief-driven buyer, organizations ignore sustainability and the spirit of 'doing good' at their own peril.

From three marketing experts with decades of experience between them, Sustainable Marketing delivers the new benchmark for modern marketing. This book clarifies the importance of the sustainable approach before providing a comprehensive guide to implementing, driving and maintaining these practices in any organization. A must-read for any business leader or marketing executive, this is a unique and fascinating blend of academic research and practical case studies that will kick-start and inspire sustainable initiatives.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Sustainable Marketing: How to Drive Profits with Purpose
Twoja ocena
Ocena ogólna