Świat dinozaurów. Odkrywanie świata

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy

Świat dinozaurów

Uważa się, że Ziemia powstała około 4,5 miliarda lat temu. Jej historia dzieli się na epoki lub ery, z których każda składa się z krótszych jednostek czasowych zwanych okresami.

Pierwotnie połączone kontynenty tworzyły jeden superkontynent – Paneę. Podczas okresu jurajskiego Pangea podzieliła się na Laurazję i Gondwanę, co umożliwiło ewolucję różnorodnych gatunków dinozaurów.
Początkowo Ziemia stanowiła wrogie środowisko dla rozwoju życia. Około 3000 milionów lat temu w oceanach pojawiły się pierwsze mikroskopijne organizmy. Proste formy życia zaczęły rozwijać się w morzach. Stopniowo zwierzęta te ewoluowały i nauczyły się poruszać po lądzie, a potem latać.

Ta bogato ilustrowana seria z pewnością zachwyci młodych czytelników. Ciekawie opracowane informacje, ciekawostki i fascynujące fakty przybliżą wiele zagadnień dotyczących otaczającego nas świata. Czytaj i odkrywaj kolejne tajemnice.

W serii „Odkrywanie świata”: Owady i pająki, Koty i kocięta, Świat dinozaurów, Psy i szczenięta, Zwierzęta zagrożone wyginięciem, Mój pierwszy atlas, Konie i kuce, Ludzkie ciało, Rekiny, Ziemia, Młode zwierzęta, Zwierzęta hodowlana, Kosmos, Wieloryby, Rekordy sportowe, Leksykon zwierząt, samochody, Rekordziści wśród zwierząt, samoloty bojowe, Piraci i rabusie, Siedem cudów świata, Węże, Wikingowie, Wulkany i trzęsienia Ziemi, Wielkie budowle i pojazdy, Huragany i tornada, Odkrycia i Wynalazki, Opowieści biblijne: Nowy Testament, Opowieści biblijne: Stary Testament.

Napisz recenzję o produkcie: Świat dinozaurów. Odkrywanie świata