Tangled Goods: The Practical Life of Pro Bono Advertising

 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
159,90 zł
A novel investigation of pro bono marketing and the relationship between goods, exploring the complex moral dimensions of philanthropic advertising.

The advertising industry may seem like one of the most craven manifestations of capitalism, turning consumption into a virtue. In Tangled Goods, authors Iddo Tavory, Sonia Prelat, and Shelly Ronen consider an important dimension of the advertising industry that appears to depart from the industry’s consumerist foundations: pro bono ad campaigns. Why is an industry known for biting cynicism and cutthroat competition also an industry in which people dedicate time and effort to “doing good”?

Interviewing over seventy advertising professionals and managers, the authors trace the complicated meanings of the good in these pro bono projects. Doing something altruistic, they show, often helps employees feel more at ease working for big pharma or corporate banks. Often these projects afford them greater creative leeway than they normally have, as well as the potential for greater recognition. While the authors uncover different motivations behind pro bono work, they are more interested in considering how various notions of the good shift, with different motivations and benefits rising to the surface at different moments. This book sheds new light on how goodness and prestige interact with personal and altruistic motivations to produce value for individuals and institutions and produces a novel theory of the relationship among goods: one of the most fraught questions in sociological theory.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Tangled Goods: The Practical Life of Pro Bono Advertising
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.