Teaching Mathematics Conceptually: Guiding Instructional Principles for 5-10 year olds (Math Recovery)

 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
Nasza cena 166,90 zł

This book expands upon the guiding principles at the heart of Math Recovery® instruction, exploring their connections with learning theory, practical application in the classroom and their wider links to agreed concepts of high-quality mathematics teaching.

It provides a well-rounded overview of all major aspects of mathematics teaching including inquiry-based and constructivist approaches, planning and assessment, and strategies that offer children opportunities for reflection, satisfaction and increasing challenge.

Particular focus is placed on equitable and inclusive practices in mathematics and how we can develop teaching that connects with the abilities, cultures, and lived experiences of all children.

This is essential reading for all teachers familiar with the Math Recovery® approach and classroom mathematics teachers in elementary and primary schools everywhere seeking to enhance their own professional knowledge and understanding.

Beth L. MacDonald is an associate professor in Early Childhood Mathematics Education in the School of Teaching and Learning at Illinois State University.
Jonathan N. Thomas is an associate professor of mathematics education and the chairperson of the Department of STEM Education at the University of Kentucky.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Teaching Mathematics Conceptually: Guiding Instructional Principles for 5-10 year olds (Math Recovery)
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.