The Economics of Crowdfunding

  • Autor: Dariusz Tadeusz Dziuba
  • Kategorie: Książki / biznes
  • Typ okładki: miękka okładka
  • Wydawca: Drugie
  • Wymiary: 13.0 x 20.0 cm
  • EAN: 9788380220133
  • Ilość stron: 182
  • Data wydania: 2017-02-28
    Jest to data ukazania się towaru w danej wersji na rynku
 

Dostępność:

Wysyłamy w 14 dni

Wysyłamy w 14 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
32,00 zł 39,00 zł Oszczędzasz 7,00 zł

Jedna z pierwszych książek na europejskim rynku wydawniczym, która ujmuje całościowo problematykę crowdfundingu. Walory naukowe, zaprezentowana w pracy obszerna wiedza empiryczna i faktograficzna czynią to dzieło przystępnym dla szerokiego spektrum czytelników. Praktykom wskazuje możliwości wykorzystania technologii informacyjnych oraz lepszej aktywizacji zasobów posiadanych przez mikro-podmioty, a naukowcom metody i kierunki dalszych badań nad nowymi formami działalności ekonomicznej w warunkach globalizacji i nowoczesnej teleinformatyki. Z książką powinni się zatem zapoznać studenci i wykładowcy szkół ekonomicznych, uczestnicy studiów podyplomowych ekonomii i zarządzania, w szczególności wszystkich studiów MBA z zakresu finansów oraz z zakresu informatyki gospodarczej. Również menedżerowie instytucji, przedsiębiorstw, fundacji prowadzących swoją działalność w oparciu o środki społeczne (charytatywne, kulturalne, oświatowe), dla których crowdfunding jest lub może być ważną formą pozyskiwania funduszy. A dla projektantów i administratorów systemów e-commerce oraz informatycznych platform crowdfundingu książka profesora Dziuby to literatura obowiązkowa.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: The Economics of Crowdfunding
Twoja ocena
Ocena ogólna