The Essentials of Contemporary Marketing

 

Dostępność:

Wysyłamy w 14 dni

Wysyłamy w 14 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
160,90 zł

As the effectiveness of traditional marketing techniques continues to diminish, contemporary marketing increasingly becomes the most reliable method of expanding outreach and reflecting the needs of the modern consumer. When implemented, these contemporary strategies offer the greatest support for their client base, with a product range that adapts to the desires of the target market. The channels used to underpin these strategies are also radically different from traditional methods – placing emphasis upon platforms such as social media.

Designed for both undergraduate and postgraduate students, as well as those in executive education and general business, The Handbook of Contemporary Marketing covers a wide range of themes, including:

- Consumer behaviour
- The latest marketing research
- Services marketing
- Brand management
- Global marketing, and
- Ethics in marketing.

Each chapter includes case studies to illustrate and contextualise the topics covered, featuring companies as diverse as Amazon, McLaren, Unilever, UBS and Virgin Money.

In alignment with its subject matter, The Handbook of Contemporary Marketing prioritises practicality over theory-based content - providing a comprehensive and contextualised insight into how marketing is developing in the 21st century.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: The Essentials of Contemporary Marketing
Twoja ocena
Ocena ogólna