The Media Handbook: A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying (Routledge Communication Series)

 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
359,90 zł
The eighth edition of The Media Handbook continues to provide a practical introduction to the media planning and buying processes.

Starting with the broader context in which media planning occurs, including a basic understanding of competitive spending and target audiences, the book takes readers through the fundamentals of each media channel, leading to the creation of a media plan. Throughout, concepts and calculations are clearly explained. This new edition reflects the changes in how people consume media today with:

a new chapter on how audiences are defined and created
reorganization of the media channel chapters to cover planning and buying together
expanded coverage of digital formats in all channels
added discussion of measurement
completely updated data and examples.
The Media Handbook, Eighth Edition is the ideal text for courses in media planning and buying in advertising/communication departments.

Supplemental online resources for both students and instructors are also available. For students, there is a list of key media associations and chapter overviews. To assist in their course preparation, instructors will find lecture slides, sample test questions, and new sample media planning exercise scenarios with accompanying practice spreadsheets. These resources are available at www.routledge.com/9780367775568, under Support Material.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: The Media Handbook: A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying (Routledge Communication Series)
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.