The MGM Effect: How a Hollywood Studio Changed the World

 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
211,90 zł
Metro-Goldwyn-Mayer’s emblem, which has opened thousands of movies since 1924, is the most recognized corporate symbol in the world. Not just in the entertainment industry, it should be noted, but of any industry, anywhere, in the history of human civilization. But MGM has been a competitively insignificant force in the motion picture industry for nearly as long as it once, decades ago, dominated that industry. In fact, the MGM lion now presides not over movies alone, but over thirty world-class resorts, and is, or has been, also a recognized leader in the fields of real estate, theme parks, casinos, golf courses, consumer products, and even airlines, all around the world. But the MGM mystique remains. This book is a look at what made MGM the Mount Rushmore of studios, how it presented itself to the world, and how it influenced everything from set design to merchandising to music and dance, and continues to do so today.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: The MGM Effect: How a Hollywood Studio Changed the World
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.