The Offer You Can't Refuse

 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
156,90 zł

What If Customers Want More Than Excellent Service?


A new book from a visionary keynote speaker who specialises in customer-centric thinking and the evolution of corporate responsiveness
Offers concrete applications of the social dimension of customer relations
Contains three components for sustainable success
How can you stay relevant for your customers? The answer is a combination of the following three factors: technology, personal involvement and social commitment. The past ten years have been marked by the arrival of 4G, mobile services, and robotics. These technologies have brought about a revolution in the field of customer experience and in the future, this will evolve even further. As a company, you will have to take a more active part in the personal life journey of your customers. This opens up the opportunity to tackle, together with your customer, concrete social world problems, including climate change, mobility, and health care. Customers increasingly seek out companies that do good for both themselves, and the world.

Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: The Offer You Can't Refuse
Twoja ocena
Ocena ogólna