The Power of Story: On Truth, the Trickster, and New Fictions for a New Era

 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
75,90 zł

Award-winning Indigenous author Harold R. Johnson discusses the promise and potential of storytelling.

Approached by an ecumenical society representing many faiths, from Judeo-Christians to fellow members of First Nations, Harold R. Johnson agreed to host a group who wanted to hear him speak about the power of storytelling. This book is the outcome of that gathering. In The Power of Story, Johnson explains the role of storytelling in every aspect of human life, from personal identity to history and the social contracts that structure our societies, and illustrates how we can direct its potential to re-create and reform not only our own lives, but the life we share. Companionable, clear-eyed, and, above all, optimistic, Johnson’s message is both a dire warning and a direct invitation to each of us to imagine and create, together, the world we want to live in.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: The Power of Story: On Truth, the Trickster, and New Fictions for a New Era
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.