Opinie o Nas

The Seven Keys to Communicating in Mexico: An Intercultural Approach

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia: 0 - 69,99 PLN > 69,99 PLN Czas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł 0 zł 1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online) 4.99 zł 0 zł 1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online) 16.99 zł 0 zł 1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online) 12.99 zł 0 zł 3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem) 13.99 zł 0 zł 3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online) 4.99 zł 0 zł 1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem) 4.99 zł 0 zł 1 dzień roboczy
Paczka w RUCHU (Płatność online) 7.99 zł 0 zł 2-3 dni robocze
Wysyłka zagraniczna Sprawdź szczegóły >
122,90 zł
How do you build successful professional connections with colleagues from Mexico? While most books focus simply on how to avoid common communication mistakes, this book leads its readers to an understanding of how to succeed and thrive within the three cultures, Mexico, the US, and Canada. Kelm, Hernandez-Pozas and Victor present a set of practical guidelines for communicating professionally with Mexicans, both in Mexico and abroad, providing many photographs as examples. The Seven Keys to Communicating in Mexico follows the model of presenting key cultural concepts used in the earlier books by Kelm and Victor on Brazil and (with Haru Yamada) on Japan. Olivia Hernandez-Pozas, Orlando Kelm, and David Victor, well-respected research professors and seasoned cross-cultural trainers for businesspeople, guide readers through Mexican culture using Victor's LESCANT Model (an acronym representing seven key cross-cultural communication areas: Language, Environment, Social Organization, Contexting, Authority, Nonverbal Behavior, and Time). Each chapter addresses one of these topics and demonstrates how to evaluate the differences among Mexican, US, and Canadian cultures. In the final chapter the authors bring all of these cultural interactions together with a sample case study about business interactions between Mexicans and North Americans. The case study includes additional observations from North American and Mexican business professionals who offer related suggestions and recommendations.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: The Seven Keys to Communicating in Mexico: An Intercultural Approach
Twoja ocena
Ocena ogólna