The Take-Over Friend

 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
94,90 zł

"A really good story about the very complex world of trying to find out who you really are."—Judith Katz, author of The Escape Artist and Running Fiercely Toward A High Thin Sound
On the second day of ninth grade, introverted Frances meets Sonja, a wildly funny newcomer from France, and the girls form a fast friendship. Frances adores Sonja’s worldliness, and Sonja adores Frances’s family, especially her older brother, Will. Frances and Sonja immediately declare themselves “The Poets” and rally their homeroom to enter the homecoming parade with a poetry-mobile built from Frances’s father’s old band bus. But respective family crises begin to escalate, and tensions come to a head when Sonja temporarily moves in with Frances's family—forcing each friend to decide how close is too close. Alternatingly funny and poignant, The Take-Over Friend is a smart page-turner that focuses on the importance of finding your own voice in relationships.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: The Take-Over Friend
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.