The Third Unconscious: The Psychosphere in the Viral Age

 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
86,90 zł
The Unconscious knows no time, it has no before-and-after, it does not have a history of its own. Yet, it does not always remain the same. Different political and economic conditions transform the way in which the Unconscious emerges within the “psychosphere” of society. In the early 20th century, Freud characterized the Unconscious as the dark side of the well-order framework of Progress and Reason. At the end of the past century, Deleuze and Guattari described it as a laboratory: the magmatic force ceaselessly bringing to the fore new possibilities of imagination. Today, at a time of viral pandemics and in the midst of the catastrophic collapse of capitalism, the Unconscious has begun to emerge in yet another form. In this book, Franco 'Bifo' Berardi vividly portraits the form in which the Unconscious will make itself manifest for decades to come, and the challenges that it will pose to our possibilities of political action, poetic imagination, and therapy.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: The Third Unconscious: The Psychosphere in the Viral Age
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.