Totally Random Questions Volume 6

 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
43,50 zł Oszczędzasz 4,40 zł

How much does a human skeleton weigh? Who was Bluetooth technology named after? What do rabbits do when they're happy? Discover the answers to these questions and more in the newest installment of this kid-friendly series packed with fun, fascinating Q&As!
Got a random question? This book has the answer! Packed with surprising facts and colorful photos, Totally Random Questions: Volume 6 presents snack-sized answers to a series of wacky, weird, but always amazing questions about our wonderfully wild world! Kids will love testing their knowledge and stumping their friends with the unlikely info they'll find inside, covering animals, science, sports, food, pop culture, and more.

Written and designed to make any kid an instant genius--and maybe even a few parents too!

Find more fascinating facts and eye-popping imagery in the other books in this series: Totally Random Questions volumes 1-7!


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Totally Random Questions Volume 6
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.