Urzędnicy i przedsiębiorcy. Kulturowe bariery współpracy

 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
41,00 zł 49,90 zł Oszczędzasz 8,90 zł

Media często informują o skandalach związanych z realizacją dużych projektów publicznych, takich jak problemy przy budowie autostrad, korupcja w Komendzie Głównej Policji, czy podejrzenia korupcji przy wdrażaniu projektów informatycznych dla MSWiA. Książka omawia źródła tych patologii, pokazując uwarunkowania relacji między urzędnikiem a przedsiębiorcą.

Książka jest efektem szeroko zakrojonego projektu badawczego wśród urzędników polskiej administracji publicznej. Autorzy poszukiwali odpowiedzi na pytanie, na ile prawdziwa jest powszechna opinia polskich przedsiębiorców, że jedną z podstawowych barier prowadzenia biznesu w Polsce jest źle działająca administracja publiczna.

Wyniki przedstawione w książce są niezwykle interesujące. Urzędnicy źle traktują przedsiębiorców nie tylko z powodu negatywnego wizerunku biznesmenów wśród znacznej liczby Polaków. Równie istotny problem stanowi tożsamość polskich urzędników, którzy wiedzą, kim nie chcą być – urzędnikami z filmów Stanisława Barei, lecz nie bardzo potrafią określić, kim chcieliby być. Polski urzędnik, często zagubiony, pozbawiony pewności siebie i orientacji w rzeczywistości, nie może nikomu pomóc, ponieważ sam potrzebuje pomocy. Jednocześnie polski urzędnik nieustannie jest poddawany eksperymentom, polegającym na próbach przeszczepiania zachodnich wzorców zarządzania do krajowej administracji publicznej, przy czym te wzorce przyjmowane są często niechętnie.

Książka adresowana jest do trzech grup odbiorców: 1. naukowców, zajmujących się administracją publiczną i biznesem, 2. studentów administracji publicznej i biznesu, oraz 3. czytelników zainteresowanych sprawami państwa i gospodarki. 


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Urzędnicy i przedsiębiorcy. Kulturowe bariery współpracy
Twoja ocena
Ocena ogólna