Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline

Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej

Wydawca: PWE
Data wydania: 01.01.2021
Typ okładki:miękka okładka
EAN: 9788320824636
Opis

Opis

Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą.

Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi:
jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej,
jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii,
w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans,
jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie,
jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej.

Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.

Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej – Nowoczesne podejście do marketingu


Książka "Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej" autorstwa Marii Bajak to nieocenione źródło wiedzy na temat innowacyjnych technologii, które zmieniają sposób, w jaki marki komunikują się z konsumentami. Publikacja ta wprowadza czytelników w świat beaconów – urządzeń, które łączą rzeczywistość z wirtualnym światem, oferując spersonalizowane doświadczenia zakupowe.



Dla kogo jest ta książka?


  • Marketerzy i specjaliści ds. komunikacji
  • Przedsiębiorcy i właściciele małych oraz średnich firm
  • Studenci kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem
  • Osoby zainteresowane nowymi technologiami w biznesie


Co zyskasz dzięki tej publikacji?


  • Praktyczną wiedzę na temat zastosowania beaconów w marketingu
  • Umiejętność tworzenia spersonalizowanych kampanii marketingowych
  • Wgląd w nowoczesne technologie i ich wpływ na zachowania konsumentów
  • Inspiracje do innowacyjnych rozwiązań w komunikacji z klientami


Kluczowe tematy i obszary


  • Technologia beaconów i jej zastosowanie w marketingu
  • Internet rzeczy i jego wpływ na komunikację z konsumentem
  • Spersonalizowane doświadczenia zakupowe
  • Wielowymiarowe kampanie marketingowe


O Autorze

Maria Bajak to ekspert w dziedzinie marketingu i nowych technologii, która z pasją dzieli się swoją wiedzą na temat innowacyjnych rozwiązań w komunikacji z klientami. Jej doświadczenie i badania w obszarze internetu rzeczy czynią ją autorytetką w tej dziedzinie.



O Wydawcy

PWE to renomowane wydawnictwo specjalizujące się w publikacjach z zakresu biznesu, marketingu oraz nowych technologii. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, PWE dostarcza czytelnikom wartościowe i aktualne materiały, które wspierają rozwój zawodowy i osobisty.



Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
Wawelska 78 lok. 22
02-034 Warszawa
handel@pwe.com.pl
795189901
Szczegóły

Szczegóły

Data wydania: 01.01.2021
Liczba stron: 184
Typ okładki:miękka okładka
Wydawca: PWE
Tytuł:Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej
EAN: 9788320824636
Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

Nasza cena:41,60 złCena sugerowana przez wydawcę: 49,90 zł
Wysyłamy w 3 dni
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy
  • accessible