
Wydawca: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania: 01.01.2009
Typ okładki:miękka okładka
EAN: 9788320818222
Opis
Opis
Prowadzone badania i obserwacje praktyki wskazują, iż przedsiębiorstwa nie działają na rynku jako w pełni autonomiczne podmioty. Za pomocą rozlicznych kontaktów i relacji tworzą one sieć powiązań z różnymi podmiotami otoczenia: nabywcami, dostawcami, konkurentami, podmiotami wpływowymi itp. Autorzy tej książki przyjmują, iż funkcjonowanie przedsiębiorstwa w ramach sieci powiązań z różnymi podmiotami może okazać się czynnikiem decydującym w kształtowaniu długookresowego sukcesu firmy w procesie internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji firmy, podejściu sieciowym do tego procesu, typologii zachowań firm w procesie internacjonalizacji oraz analizie tych zachowań. Zaletą książki jest przedstawienie studiów przypadków, obrazujących zachowania realnych firm w procesie internacjonalizacji.
Szczegóły
Szczegóły
Data wydania: 01.01.2009
Liczba stron: 154
Wymiary: 16,5x23,5 cm
Typ okładki:miękka okładka
Wydawca: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Tytuł:Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji. Podejście sieciowe
Kategorie:
EAN: 9788320818222
Recenzje
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
Nasza cena:39,30 złCena sugerowana przez wydawcę: 47,90 zł
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+
Wysyłamy w 3 dni
Dostawa do księgarni0 zł
Sprawdź koszt dostawy