Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne

  • -30%
  • Zapowiedź
 

Dostępny od:

2021-06-29

2021-06-29 – to znaczy, że dany tytuł jest zapowiedzią i jeszcze nie pojawił się w sprzedaży, ale możemy już przyjmować na niego zamówienia. W informacji o produkcie podajemy zaplanowaną przez wydawcę datę premiery. Przy wyliczaniu terminu realizacji zamówienia zawierającego zapowiedź, musisz zatem brać pod uwagę zaplanowaną datę pojawienia się produktu na rynku + czas potrzebny nam na sprowadzenie produktu od dostawcy + czas dostawy.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
41,30 zł 59,00 zł Oszczędzasz 17,70 zł

Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Można też wskazać projekty, które, zdawałoby się, były skazane na zwycięstwo, a jednak zaliczyły spektakularną porażkę. Co decyduje o losie nowego produktu? Jak stworzyć coś wybitnego, co przyniesie firmie pozycję rynkowego lidera? Początki wydają się oczywiste: trzeba odkryć coś, co jest wartościowe, użyteczne i wykonalne. Bez tego nie można oczekiwać powodzenia. Nawet jednak najlepsze pomysły mogą się okazać klapą przy niewłaściwym zarządzaniu nowym projektem. Za każdym świetnym produktem stoi ktoś, kto godzi sprzeczne interesy i wykonuje tytaniczną pracę.



Ta książka jest przeznaczona dla menedżerów produktów technologicznych. Pozwala na zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach specyficznych dla tworzenia rozwiązań opartych na technologii. Znalazło się w niej mnóstwo wskazówek pozwalających na budowanie wysoce elastycznych i wydajnych zespołów i wypracowanie efektywnej kultury organizacji. Nie zabrakło praktycznych porad z dziedziny zarządzania produktem, popartych dziesiątkami przykładów z działalności liderów branży. Dogłębnie wyjaśniono techniki i zasady różnych aspektów testowania nowych produktów. Dzięki tej przystępnej, angażującej czytelnika publikacji stworzenie produktu wzbudzającego zachwyt użytkowników okaże się o wiele łatwiejsze.



Najważniejsze zagadnienia:




  • wybór właściwego rozwiązania produktowego

  • cechy udanych produktów, które mają szansę na sukces

  • błędy projektowe i przyczyny porażek

  • ogodzenie sprzecznych wymagań wszystkich zainteresowanych nowym produktem

  • metodyka Agile w środowisku produktu komercyjnego



Stwórz wybitny produkt i ciesz się sukcesem!


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
Twoja ocena
Ocena ogólna