
Opis
Copywriterem być każdy może. Ty również!
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, produktu lub usługi.
Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... oraz oczywiście jego kompetencje.
By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.
Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie dobrze zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów.
A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!
Z książki dowiesz się:
- Kim jest copywriter?
- Jak przygotować się do pracy copywritera?
- Jak sprawnie poprawić warsztat pisarski?
- Jak skutecznie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu?
- Jak mądrze pozycjonować treści w internecie?
- Jak dobrze zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes?
Łap za książkę i bądź kontent, tworząc content!
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
gpsr@grupahelion.pl
(32) 230-98-63
Szczegóły
Recenzje
5,0(1)
Masz ten produkt?
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
Copywriterem być każdy może, ale nie każdy powinien
Jarek_32
Zdecydowanie, zgadzam się z autorem, że copywriterem każdy może być, ale nie każdy nim powinien zostać. Książka zdecydowanie zasługuje na uwagę, zwłaszcza, że autor porusza w niej sporo ciekawych technik dotyczących nie tylko zarabiania na pisaniu, ale i samego pisania.
Jarek_32
(0)10.12.2020 16:27
Copywriterem być każdy może, ale nie każdy powinien
Zdecydowanie, zgadzam się z autorem, że copywriterem każdy może być, ale nie każdy nim powinien zostać. Książka zdecydowanie zasługuje na uwagę, zwłaszcza, że autor porusza w niej sporo ciekawych technik dotyczących nie tylko zarabiania na pisaniu, ale i samego pisania.
Recenzja była pomocna?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+