Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline
Opis

Opis

Copywriterem być każdy może. Ty również!



Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, produktu lub usługi.



Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... oraz oczywiście jego kompetencje.



By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.



Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie dobrze zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów.

A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!



Z książki dowiesz się:




  • Kim jest copywriter?

  • Jak przygotować się do pracy copywritera?

  • Jak sprawnie poprawić warsztat pisarski?

  • Jak skutecznie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu?

  • Jak mądrze pozycjonować treści w internecie?

  • Jak dobrze zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes?



Łap za książkę i bądź kontent, tworząc content!



Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
gpsr@grupahelion.pl
(32) 230-98-63
Recenzje

Recenzje

5,0(1)

5
100%
4
0
3
0
2
0
1
0

Masz ten produkt?

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

  • Jarek_32

    (0)

    10.12.2020 16:27

    Copywriterem być każdy może, ale nie każdy powinien

    Zdecydowanie, zgadzam się z autorem, że copywriterem każdy może być, ale nie każdy nim powinien zostać. Książka zdecydowanie zasługuje na uwagę, zwłaszcza, że autor porusza w niej sporo ciekawych technik dotyczących nie tylko zarabiania na pisaniu, ale i samego pisania.

    Recenzja była pomocna?

Nasza cena:24,96 złCena sugerowana przez wydawcę: 39,90 zł
Wysyłamy w 24h
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy

Inni kupili również