Baritenor

 

Dostępność:

Wysyłamy w 3 dni

Wysyłamy w 3 dni – to znaczy, że takiego towaru nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to 3 dni robocze. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
61,00 zł 69,99 zł Oszczędzasz 8,99 zł
BariTenor to tour de force Michaela Spyresa. Rozpiętość ta jest szeroka, obejmując repertuar zwykle przypisywany zarówno tenorom, jak i barytonom. Osiemnaście arii piętnastu kompozytorów, obejmuje trzy stulecia opery w języku włoskim, francuskim i niemieckim, a także utwory głównego nurtu obok rarytasów i odkryć takich jak Ariodant Étienne'a Méhula z 1799 roku.

Michael Spyres zyskał sławę jako wieloaspektowy tenor, ale „baritenor” to termin, którego używa do opisania swojego głosu, który równoważy wspaniałe wysokie tony z solidnym dolnym rejestrem. „Zaczynając jako baryton, spędziłem 10 lat zmieniając się w tenora. Głosy takie jak moje istniały odkąd istnieje opera, a cały program tego albumu łączy technika barytono-tenorowa. Podejmuję szczerą próbę zgłębienia „baritenora” jako zapomnianego wokalnego fenomenu… Dla mnie ten album to coś więcej niż spełnienie marzeń.” Do Spyresa dołączają Orchestre Philharmonique de Strasbourg pod dyrekcją Marko Letonja oraz śpiewacy chóru Opéra du Rhin.

Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Baritenor
Twoja ocena
Ocena ogólna
1.    Wolfgang Amadeus Mozart: Idomeneo K.366, Act II, scene 3
“Fuor del mar” (Idomeneo)
2.    Wolfgang Amadeus Mozart: Le nozze di Figaro, K. 492, Act III, scene 4, No18
“Hai gia vinto la causa?” (Il Conte)
3.    Wolfgang Amadeus Mozart: Don Giovanni, K.527, Act II
“Deh, vieni al la finestra” (Don Giovanni)
4.    Etienne Nicolas Mehul: Ariodant, Act III, scene 2
“Oh, Dieux! Ecoutez ma priere” (Edgard)
5.    Gaspare Spontini: la Vestale, Act III
“Qu’ai-je vu! Quels apprets” (Licinius)
6.    Gioachino Rossini: Il Barbiere di Siviglia, Act I No2
“Largo al factotum” (Figaro)
7.    Gioachino Rossini: Otello, Act I, scene 1
“Ah! si, per voi gia sento....Premio maggior di questo....Amor, dirada il  nembo” (Otello, Jago, chorus)
8.    Adolphe Adam: Le postillon de Lonjumeau, Act I
”Mes amis, écoutez l’histoire d’un jeune et galant postillon” (Chapelou, chorus) 
9.    Gaetano Donizetti: La fille du régiment, Act I
“Ah! Mes amis, quel jour de fete!” (Tonio, Chorus)
10.    Giuseppe Verdi: Il Trovatore, Act II
“Tutto e deserto.....Il balen del suo sorriso” (Il Conte)
11.    Ambroise Thomas: Hamlet, Act II
“C'est en croyant revoir?...Le vin dissipe la tristesse” (Hamlet, Marcellus, Horatio, Chorus)
12.    Jacques Offenbach: Les Contes d’Hoffmann, Act I
“Va! pour Kleinzach” (Hoffmann, Nathanael, Chorus)  
13.    Richard Wagner: Lohengrin Act III, scene 3
“Aux bords lointains” (Lohengrin)
14.    Ruggero Leoncavallo: Pagliacci, Prologue
“Si puo? Signore! Signori!” (Tonio)
15.    Franz Lehár: Die Lustige Witwe Act I, No. 4
“O Vaterland du machst bei Tag?...Da geh ich zu Maxim” (Danilo)
16.    Maurice Ravel: L’heure espagnole, M. 52, scene 10
“Voila, ce que j'appelle une femme charmante” (Ramiro)
17.    Carl Orff: Carmina Burana
“Dies nox et omnia”
18.    Erich Wolfgang Korngold: Die tote Stadt, Act I
“Gluck, das mir verblieb” (Marietta’s lied)