
Opis
Opis
Reconnecting with such authors as Seth Godin from Guerrilla Marketing Handbook, The Father of Guerrilla Marketing, Jay Conrad Levinson, and co-author Jeannie Levinson, present fans and new guerrillas with the first book to deliver the best of Guerrilla Marketing--a combination of the latest secrets, strategies, tactics, and tools from more than 25 top selling Guerrilla Marketing books. Learn how to reshape your approach to branding, advertising, social media, networking and more--ultimately, making more money, while spending less.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
HarperCollins Publishers
Macken House, 39/40 Mayor Street Upper, Dublin 1, D01 C9W8
D01 C9W8 Dublin
enquiries@harpercollins.ie
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
HarperCollins Publishers
Macken House, 39/40 Mayor Street Upper, Dublin 1, D01 C9W8
D01 C9W8 Dublin
enquiries@harpercollins.ie
Szczegóły
Szczegóły
Data wydania: 01.11.2011
Liczba stron: 464
Wymiary: 227 x 154 x 37
Typ okładki:miękka okładka
Wydawca: Mcgraw-Hill Publ.Comp.
Tytuł:Guerrilla Marketing Remix: The Best of Guerrilla Marketing
EAN: 9781599184227
Recenzje
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.