

Opis
Kalambury. Gra dla dzieci to żywiołowa, uwielbiana przez dzieci i rodziców zabawa, która sprawdzi się na długie wieczory, wakacyjne wyjazdy czy przyjęcia urodzinowe.
Pokaż motyla, opisz kosmonautę i wyśpiewaj odgłosy sowy tak, aby pozostali gracze jak najszybciej odgadli, o jakie hasło chodzi. Proste zasady, kolorowe obrazki bez podpisów, szybkie tempo oraz cztery sposoby prezentowania haseł gwarantują dynamiczną i wciągającą zabawę!
Na kartach znajduje się 105 haseł obrazkowych, które można zaprezentować na cztery sposoby. W sumie aż 420 możliwości rozgrywek!
Kolorowe ilustracje Anny Kleszczewskiej pobudzają dziecięcą wyobraźnię i zachęcają do udziału w grze także najmłodszych uczestników, którzy nie potrafią jeszcze czytać. Dzięki poręcznemu kieszonkowemu formatowi kart i pudełka grę można zabrać ze sobą wszędzie - na piknik, imprezę urodzinową czy w podróż!
Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.
Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
EDGARD Mariusz Jachimczuk
Belgijska 11
02-511 Warszawa
edgard@edgard.pl
22 853 11 38
Ma logo 'CE' ; jest oznaczony symbolem 'nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia' ; Opakowanie nie służy do zabawy. Należy je zachować ze względu na zawarte na nim ważne informacje. Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej.
Szczegóły
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
























