Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline

Managing Hospitality Experiences

Data wydania: 20.06.2020
Typ okładki:miękka okładka
EAN: 9781789242034
Opis

Opis

Using examples from the gamut of hospitality, this book explores issues around people, services and spaces. It covers management issues such as marketing, human resources, operations, quality management, facilities management, project management and strategy, while considering hospitality operations within their wider geo-social and geo-environmental settings. This book includes a range of important contemporary topics, such as sustainability, resilience and ethics; supported throughout by learning objectives, case studies, review questions, links to videos and further reading suggestions.

Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

Nasza cena:203,87 złCena katalogowa dostawcy: 216,90 zł
Wysyłamy w 5-7 dni
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy
  • accessible