
Opis
Witajcie w niesamowitym świecie informatyki, kodowania i…Minecrafta!
„Minecraft. Informatyka i programowanie. Megazadania. 7-11 lat” to książka, która pomaga młodym fanom Minecrafta odkryć tajemnice komputerów, poznać podstawy kodowania i nauczyć się bezpiecznego poruszania po świecie online. Jest idealna dla dzieci 7–11 lat (ale starsi też znajdą tu coś dla siebie!).
Zeszyt pełen jest rzetelnej, sprawdzonej, a przy tym odpowiednio podanej wiedzy, a także angażujących zadań. Każde z nich punktowane jest szmaragdami, które na ostatniej stronie można „wymieniać” na przedmioty w grze. Czytelnicy będą budować, analizować i projektować, a zdobyte umiejętności wykorzystają w praktyce – tworząc własne projekty w Minecraftcie. Każdy rozdział kończy się miejscem na naukowe notatki, komentarze związane z projektami i podsumowanie przygód.
To doskonałe wprowadzenie do świata informatyki i programowania – z najlepszą grą wszech czasów jako przewodnikiem! W serii ukazały się także książki poświęcone innym zagadnieniom, w tym matematyce, technologii i projektowaniu czy naukom przyrodniczym. Warto mieć wszystkie!
Minecraft. Informatyka i programowanie. Megazadania. Dla dzieci w wieku 7-11 lat
Odkryj fascynujący świat programowania i informatyki z ulubioną grą dzieci – Minecraft! Ta książka to doskonałe wprowadzenie do podstawowych pojęć związanych z programowaniem, które są przedstawione w formie angażujących megazadań. Dzięki niej dzieci w wieku 7-11 lat będą mogły rozwijać swoje umiejętności w zabawny i interaktywny sposób.
Dla kogo jest ta książka?
- Dzieci w wieku 7-11 lat, które interesują się grą Minecraft
- Rodzice poszukujący edukacyjnych materiałów dla swoich dzieci
- Nauczyciele i pedagodzy chcący wprowadzić programowanie w sposób przystępny
- Miłośnicy gier komputerowych, którzy chcą połączyć zabawę z nauką
Co zyskasz dzięki tej publikacji?
- Praktyczne umiejętności: Dzieci nauczą się podstaw programowania poprzez zabawne zadania w Minecraft.
- Rozwój logicznego myślenia: Megazadania pomagają w rozwijaniu umiejętności analitycznych i rozwiązywania problemów.
- Interaktywna nauka: Połączenie gry z nauką sprawia, że dzieci chętniej przyswajają nowe informacje.
- Inspiracja do dalszej nauki: Książka zachęca do eksploracji świata technologii i programowania.
Kluczowe tematy i obszary:
- Podstawy programowania w kontekście gry Minecraft
- Logika i algorytmy
- Rozwiązywanie problemów i kreatywne myślenie
- Interaktywne zadania i projekty
- Wprowadzenie do informatyki dla dzieci
O Autorze
Tom Bolton – autor książek edukacyjnych, specjalizujący się w tematyce programowania i technologii dla dzieci. Jego prace są cenione za przystępność i angażujący styl, który zachęca młodych czytelników do nauki.
O Wydawcy
Harper Collins Polska / HarperKids – renomowane wydawnictwo, które oferuje szeroki wybór książek dla dzieci, łączących edukację z zabawą. Ich publikacje są znane z wysokiej jakości treści oraz atrakcyjnej formy graficznej.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
HarperCollins Polska Sp. z o.o.
Domaniewska 34a
02-672 Warszawa
info@harpercollins.pl
228565757
Szczegóły
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+
Seria































































