
Opis
Opis
Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów skłaniają do nowego przemyślenia tradycyjnych wyobrażeń o Bogu, religii i religijności. Dla autorów tej książki popkultura jest autentycznym źródłem teologii, locus theologicus miejscem, w którym spotyka się Boga. Nie wahają się też stwierdzić, że Kościół instytucjonalny przespał przełom związany z przekształceniami mediów, a także ludzkiej mentalności i potrzeb wciąż nazbyt często przekazuje lub transmituje, zamiast komunikować.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Towarzystwo Więź
Trębacka 3
00-074 Warszawa
handlowy@wiez.pl
228281808
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Towarzystwo Więź
Trębacka 3
00-074 Warszawa
handlowy@wiez.pl
228281808
Szczegóły
Szczegóły
Data wydania: 01.01.2020
Liczba stron: 222
Wymiary: 205x145x18 mm
Typ okładki:miękka okładka
Wydawca: Biblioteka Więzi
Tytuł:Religia-media-popkultura
Kategorie:
EAN: 9788365424853
Recenzje
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
Nasza cena:24,60 złCena sugerowana przez wydawcę: 35,00 zł
Produkt niedostępny
Dostawa do księgarni0 zł
Sprawdź koszt dostawy