Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline

Seeing the Unseeable: Data, Design, Art

Wydawca: Hirmer Verlag
Data wydania: 11.12.2025
Typ okładki:twarda okładka
EAN: 9783777445106
Opis

Opis

A visually rich examination of how contemporary art, design, and culture have responded to Big Data and its outsized role in modern life. Inspired by the growing field of data visualization, Seeing the Unseeable focuses on the myriad issues and inventions embodied in works by a dynamic range of 21st century artists and designers exploring the intersection of information and expression.

Big Data has spawned the growth of data visualization: the practice of representing vast quantities of information to make it understandable and engaging. In early forms the field was used in maps and graphic charts, viewed largely as a tool to convey information. In recent years it has become as an influential force in contemporary culture, transforming visual literacy in the global cultural landscape. Seeing the Unseeable reveals contemporary responses to data and its impact by Refik Anadol, Giorgia Lupi, Inigo Manglano-Ovalle, Sarah Morris, Fernanda Viégas, and many others.


Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Justin Hamilton


info@abramsandchronicle.co.uk
+44 2077132060
Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

Nasza cena:186,14 złCena katalogowa dostawcy: 248,90 zł
Dostępny od 11.12.2025
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy
  • accessible