Sport Business in Leading Economies

 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
268,90 zł
From a renowned group of international scholars, this new work examines how leading economic countries use sport business, particularly individual sports events (such as the Olympics or FIFA Men's or Women's World Cup) as well as participant sport, in comprehensive plans toward driving and furthering economic development, raising brand awareness (country as a brand), transforming lagging communities, and enhancing travel and tourism in the country.
Comparative sport studies are fundamentally designed for cross-country and cross-cultural understanding, learning, and improvement. By recognizing the achievements, administrative procedures, and management practices of peer countries and using them as a mirror or referencing parameter, government agencies and sport organizations of a country may be able to identify areas that need improvements in their own administration and cultivate development and growth in the country's sport industry.
Exploring how China, Japan, South Korea, Russia, the UK, Germany, the US, Canada, Brazil, South Africa, and Australia have all used sport as a catalytic agent, each chapter delves into the country's sports industry by looking at: recent history and stages of the industry; current state including scope, magnitude, structure, governance, policies, facilities, and programs; developmental characteristics, strength, and highlights; contemporary challenges and issues; and trends of development and advancement.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Sport Business in Leading Economies
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.