The Customer Education Playbook: How Leading Compa nies Engage, Convert, and Retain Customers

  • -10%
 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
119,00 zł 131,90 zł Oszczędzasz 12,90 zł
Deliver maximum value to customers and clients with this blueprint to customer success

In The Customer Education Playbook: How Leading Companies Engage, Convert, and Retain Customers, customer learning experts Barry Kelly and Daniel Quick explain how teaching customers to best engage with your products and services is the key to converting them from prospects to loyal advocates of your brand. 

In this book, you’ll examine how to define success for your customer, create a customer education development plan, and pursue customer success and revenue metrics. You’ll also:

Learn why you should prioritize customer learning and invest in customer training and education
Discover how to create a detailed customer success and retention plan that emphasizes delivered value
Determine how to implement a learning strategy that maximizes and scales lifetime customer value
Perfect for founders, executives, managers, and practitioners at companies of all kinds, The Customer Education Playbook is especially practical for SaaS company executives seeking to extract and provide maximum value from their customers over the long haul.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: The Customer Education Playbook: How Leading Compa nies Engage, Convert, and Retain Customers
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.