Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline

Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach..

Wydawca: Kirin
Data wydania: 10.03.2022
Typ okładki:miękka okładka
EAN: 9788366627222
Opis

Opis

Na przestrzeni wieków Japonia wykształciła szereg wzorców męskości, które odzwierciedlały bieżące realia społeczne, sytuację polityczną, panującą modę, a także etap rozwoju kultury. W połowie XX stulecia siłę kraju, który podniósł się z powojennej ruiny i sięgał po tytuł globalnego mocarstwa, stanowili salarymani: schludni pracownicy umysłowi, gotowi poświęcić czas wolny i rodzinę w imię firmy. Jednak w przeciągu pół wieku ów ideał był wielokrotnie kontestowany, co zaowocowało wykształceniem się innych, niekiedy skrajnych koncepcji męskości, opartych na takich wartościach, jak opiekuńczość, dbałość o urodę, a nawet aseksualność. Książka przedstawia najważniejsze koncepcje męskości w Japonii wykształcone w latach 19502021, przyczyny ich sformułowania, a także ich obecność w przestrzeni publicznej, w postaci reklam telewizyjnych i magazynów modowych.


Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Wydawnictwo Kirin
ul. Żemojtela 12
85-796 Bydgoszcz
kirin@kirin.pl
516367855
Szczegóły

Szczegóły

Data wydania: 10.03.2022
Liczba stron: 122
Typ okładki:miękka okładka
Wydawca: Kirin
Tytuł:Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach..
EAN: 9788366627222
Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

Nasza cena:37,60 złCena sugerowana przez wydawcę: 39,90 zł
Produkt niedostępny
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy
  • accessible