
Autor:
Opis
Opis
Na przestrzeni wieków Japonia wykształciła szereg wzorców męskości, które odzwierciedlały bieżące realia społeczne, sytuację polityczną, panującą modę, a także etap rozwoju kultury. W połowie XX stulecia siłę kraju, który podniósł się z powojennej ruiny i sięgał po tytuł globalnego mocarstwa, stanowili salarymani: schludni pracownicy umysłowi, gotowi poświęcić czas wolny i rodzinę w imię firmy. Jednak w przeciągu pół wieku ów ideał był wielokrotnie kontestowany, co zaowocowało wykształceniem się innych, niekiedy skrajnych koncepcji męskości, opartych na takich wartościach, jak opiekuńczość, dbałość o urodę, a nawet aseksualność. Książka przedstawia najważniejsze koncepcje męskości w Japonii wykształcone w latach 19502021, przyczyny ich sformułowania, a także ich obecność w przestrzeni publicznej, w postaci reklam telewizyjnych i magazynów modowych.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Wydawnictwo Kirin
ul. Żemojtela 12
85-796 Bydgoszcz
kirin@kirin.pl
516367855
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Wydawnictwo Kirin
ul. Żemojtela 12
85-796 Bydgoszcz
kirin@kirin.pl
516367855
Szczegóły
Szczegóły
Data wydania: 10.03.2022
Liczba stron: 122
Typ okładki:miękka okładka
Wydawca: Kirin
Autor:
Tytuł:Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach..
Kategorie:
EAN: 9788366627222
Recenzje
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
Nasza cena:37,60 złCena sugerowana przez wydawcę: 39,90 zł
Produkt niedostępny
Dostawa do księgarni0 zł
Sprawdź koszt dostawy


















