
Opis
Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi lub rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business ... B2B. Ten rynek znacząco różni się od rynku konsumenckiego, choćby tym, jak podejmuje się na nim wybory. Oznacza to także, że marketing na tym rynku rządzi się swoimi prawami, które poznasz w 9 prawach marketingu B2B.
To książka przeznaczona dla przedsiębiorców, dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw skutecznych działań marketingowych na rynku B2B. Prowadzisz tego typu firmę i chcesz zacząć inwestować w marketing, by Twoja marka stała się rozpoznawalna i pomagała Ci pozyskać klientów? A może pierwszy raz w karierze zatrudniasz się w firmie B2B i zastanawiasz się, od czego zacząć swoje działania?
Ten przewodnik skupia się na dziewięciu kluczowych prawach marketingu B2B ... ogólnych zasadach, regułach i filozofii, jakie stoją za skutecznym działaniem na tym trudnym rynku. Przeczytaj tę książkę w całości, rozdział po rozdziale i dowiedz się, dlaczego Twoi potencjalni klienci mogą nawet nie wiedzieć o Twoim istnieniu (mimo że starasz się ich w tym zakresie uświadomić). Przekonaj się, czy rynek rozumie, czym zajmuje się Twoja firma. Upewnij się, czy naprawdę znasz klientów ... wiesz, co stanowi dla nich wartość, jak porównują między sobą dostawców, jak podejmują decyzje zakupowe ... i czy przy uwzględnieniu tych kwestii na pewno odpowiednio się z nimi komunikujesz.
Czy uważasz, że dobry produkt nie potrzebuje marketingu, bo obroni się sam? A może twierdzisz, że skuteczny marketing sprzeda dosłownie wszystko? Jeśli tak, to najwyższy czas, aby spojrzeć na marketing B2B z perspektywy, jaką prezentuje Michał Szermelek.
Jak podkreśla autor ... marketing B2B rządzi się zupełnie innymi prawami niż marketing B2C. Mimo to marketerzy często wdrażają mechanizmy marketingu B2C do działań promocyjnych realizowanych na rynkach B2B. A to zwyczajnie nie ma prawa działać.
Książka, którą trzymasz w ręku, ułatwi Ci opanowanie sztuki marketingu na rynkach profesjonalnych. Michał opisuje w niej praktyczne porady poparte własnymi doświadczeniami, a przy tym dzieli się licznymi wskazówkami, których próżno szukać gdziekolwiek indziej. Zdecydowanie warto skorzystać z jego doświadczenia i wiedzy.
9 praw marketingu B2B to must read dla marketerów, właścicieli firm i managerów, którzy chcą realizować skuteczne strategie marketingowe.
Marcin Cichocki, CEO i founder Agencji Kuźnia
9 praw marketingu B2B – Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi lub rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business (B2B). Ta książka odkrywa przed Tobą dziewięć kluczowych praw marketingu B2B, które pomogą Ci zrozumieć, jak skutecznie prowadzić działania marketingowe w tym specyficznym środowisku.
Dla kogo jest ta książka?
- Przedsiębiorcy, którzy chcą rozwijać swoje firmy na rynku B2B
- Dyrektorzy i menedżerowie odpowiedzialni za strategię marketingową
- Specjaliści ds. marketingu, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę o marketing B2B
- Osoby rozpoczynające pracę w firmach B2B, które potrzebują solidnych podstaw
Co zyskasz dzięki tej publikacji?
- Znajomość fundamentalnych zasad marketingu B2B
- Umiejętność podejmowania lepszych decyzji marketingowych
- Praktyczne wskazówki dotyczące budowania rozpoznawalności marki
- Strategie pozyskiwania klientów w środowisku B2B
Kluczowe tematy i obszary
- Różnice między rynkiem B2B a rynkiem konsumenckim
- Fundamenty skutecznego marketingu w B2B
- Psychologia podejmowania decyzji w kontekście B2B
- Praktyczne zastosowanie dziewięciu praw marketingu B2B
O Autorze
Michał Szermelek to ekspert w dziedzinie marketingu, który posiada bogate doświadczenie w pracy z firmami B2B. Jego wiedza i praktyczne podejście do marketingu sprawiają, że jest cenionym doradcą i autorem publikacji, które pomagają przedsiębiorcom w skutecznym prowadzeniu działań marketingowych.
O Wydawcy
OnePress to renomowane wydawnictwo specjalizujące się w publikacjach z zakresu marketingu, biznesu oraz technologii. Dzięki wysokiej jakości treści i praktycznym poradom, OnePress zdobyło zaufanie czytelników i stało się jednym z wiodących wydawnictw w Polsce.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
gpsr@grupahelion.pl
(32) 230-98-63
Szczegóły
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+