Beau Soir (Debussy: Sonata For Violin & Piano In G Minor, L148 Faure: Violin Sonata No.1 In A Major Op.13 / Franck: Sonata In A Major)

 

Dostępność:

Wysyłamy w 3 dni

Wysyłamy w 3 dni – to znaczy, że takiego towaru nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to 3 dni robocze. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
70,00 zł 79,99 zł Oszczędzasz 9,99 zł
1. I. Allegro molto
2. II. Andante
3. III. Allegro vivo
4. IV. Allegro quasi presto
5. I. Allegro ben moderato
6. II. Allegro
7. III. Recitativo fantasia. Ben moderato
8. IV. Allegro poco mosso
9. Preludes Book 1 No.8: La Fille aux Cheveux de Lin
10. Berceuse, Op. 16
11. Panis Angelicus
12. Beau Soir
Niezwykła solistka, która wróciła na scenę mimo poważnej kontuzji, w najlepszej formie! Kyung Wha Chung wraz z Kevinem Kennerem w zmysłowym repertuarze francuskich mistrzów!

Głównym motywem francuskiego recitalu Kyung Wha Chung i Kevina Kennera jest wspaniała sonata skrzypcowa Césara Francka, utwór, który od dawna wiązany jest z Wha Chung opisywaną przez Financial Times jako: "jedną z największych skrzypaczek ostatniego półwiecza, podziwianą za jej żywiołowe wykonania". Chung i Kenner stworzyli duet, który występuje razem na scenie od 2010 roku. Chung opisuje amerykańskiego pianistę jako "idealnego partnera, bardzo inteligentnego i bardzo wrażliwego".

W ostatnim sezonie Sonata Francka znacząco wpłynęła na harmonogram ich występów. Po wykonaniu jej na festiwalu Verbier w 2016 roku, magazyn Strings napisał, że "partnerstwo tak twórczych muzyków, jest rzeczą cudowną, którą niewątpliwie trzeba zobaczyć".

Utwór Francka zamykał także przełomowy koncert, który Chung i Kenner nagrali na londyńskim Royal Festival w 2014 roku. Wydarzenie to zaznaczało pierwszy występ Chung w Londynie, który od ponad dekady jest jej jednym z artystycznych domów. Opisując londyński recital, The Sunday Times zachwycił się grą Chung: "dźwięk o absolutnej przejrzystości, genialnie lśniący ton unoszący się ponad instrumentem: występ, który rozświetla dźwiękowe odległości; zapał, fizyczny, muzyczny i duchowy, który wydaje się nie mieć sobie równych od lat! Niezwykła muzyka".

Magazyn Seen and Heard napisał, że: „wykonanie Sonaty skrzypcowej A-dur Césara Francka było niczym spływający na nas bez żadnego wysiłku wysublimowany liryczny blask. Tempo pozwoliło muzyce mówić samej za siebie: Allegretto moderato miało płynność i opanowanie; Allegro nie było szaleńcze, brzmiąc raczej jak burzliwy zapis intymnego dramatu; Recitativo-fantasia była elastyczna, lecz nieustannie się rozwijała, a ekspansywne łuki Allegretto poco mosso brzmiały naturalnie i radośnie”.

Album z utworami Francka, Faurégo i Debussy'ego jest kontynuacją płyty Chung wydanej przez Warner Classics w 2016 roku – pierwszej w historii, z kompletem nagrań utworów Bacha na skrzypce solo; było to również jej pierwsze od 15 lat nagranie studyjne. "Znakomite, z rozpoznawalnym u Chung wyrazi-stym frazowaniem i śpiewnym tonem" – tak o albumie pisał magazyn Strings, natomiast The Sunday Times zauważył, że "Każdy takt jest naznaczony determinacją i charakterem". Redaktor naczelny Gramophone, James Jolly napisał: "Kyung Wha Chung dała nam jedną z najlepszych współczesnych lekcji z najważniejszego skrzypcowego repertuaru. Ona sama pozostaje muzykiem stylu, elegancji i emocjonalnej siły, tak jak jej ostatni cudowny komplet solowych utworów Bacha".

Sonata Francka, prawykonana w 1886 roku, jest dziełem dojrzałego artysty, podczas gdy Sonata Faurégo nr 1 z 1877 roku, również w A-dur, jest uważana za pierwszą rozpoznawalną kompozycję swego twórcy. Chung podkreśla znaczenie wydobycia kolorów z tej muzyki: "Wiesz, Monet malował tę samą scenę nad stawem z liliami 3000 razy. Dzieje się tak, ponieważ odbicie światła daje nieskończone możliwości. To samo dotyczy tekstury i dźwięku podczas grania. Są miliony dźwięków".

Uzupełnieniem programu są dwa krótkie utwory Debussy'ego: La Fille aux cheveux de lin (jedno z Preludiów fortepianowych kompozytora w transkrypcji Arthura Hartmanna na skrzypce i fortepian. Hartmann był przyjacielem Debussy'ego) i Beau soir (pierwotnie pieśń, tutaj w aranżacji Jascha Heifetza). Warto pamiętać, że nauczycielem Chung w nowojorskiej Juilliard School był Ivan Galamian, który dorastał w Rosji, lecz znaczny okres swojej wczesnej kariery spędził w Paryżu. Nie przypadkowo opisywany był jako skrzypek, który przejął najlepsze tradycje rosyjskich i francuskich szkół skrzypcowych.

W latach 2005-2010, obrażenia palców zmusiły Chung do przerwy w graniu. W tym czasie całą energię i entuzjazm skupiła na zajęciach dydaktycznych, które prowadziła w Juilliard i na Uniwersytecie Ewha w jej rodzinnej Korei Południowej. I choć czerpie ogromną satysfakcję z kształcenia swoich studentów, to magazynowi Strings powiedziała: "Zasadniczo jestem wykonawcą; bycie wykonawcą ma się we krwi... Powrót do grania to wspaniałe, niekończące się doświadczenie, tak niezwykłe, że niemal nierealne... To jest cudowne".

Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Beau Soir (Debussy: Sonata For Violin & Piano In G Minor, L148 Faure: Violin Sonata No.1 In A Major Op.13 / Franck: Sonata In A Major)
Twoja ocena
Ocena ogólna