Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline

Brainjacking: The Science of Influence and Manipulation

Wydawca: Icon Books
Data wydania: 07.11.2024
Typ okładki:twarda okładka
EAN: 9781837731503
Opis

Opis

Brainjacking explores the psychology of storytelling - the ability that makes us human. To discover how science intersects with our desires and decisions, the book pulls together three ways that we use story to modify others' brains: informing, influencing and manipulating. Running through education and politics, advertising and marketing we discover how techniques can range from subtle nudges and subliminal influences to powerful emotional manipulation.

With Brian Clegg as your guide, this is a book that will help you unpick the insidious world of brainjacking. Expertly pulling together different strands on disparate topics including AI, Big Data, social media and more, this essential investigation shows how new and old technology and science can be combined to influence human behaviour and beliefs.

Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

Nasza cena:82,87 złCena katalogowa dostawcy: 110,90 zł
Wysyłamy w 5-7 dni
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy
  • accessible