Change

  • -10%
 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
59,50 zł 65,90 zł Oszczędzasz 6,40 zł
'A remarkable and important guide to effecting change in our individual lives, businesses, societies - and beyond' JONAH BERGER, bestselling author of Contagious


How did movements like the Arab Spring and Black Lives Matter take off when they did?

How did Lord Kitchener recruit 2,000,000 volunteers at the start of World War I?

Why did Twitter take hold while Google+ has failed?

What surprising lessons can we learn from Covid 19?


From the spread of Covid-19 to the rise of political polarization, from implicit bias to genetically modified food, from NASA to Netflix - it's time to think differently about how change works.

Professor Damon Centola is the world expert in the new science of networks. His ground-breaking research across areas as disparate as voting, health, technology and finance has highlighted powerful and highly effective new ways to ensure lasting change. In this book, Centola distils over a decade of deep experience into a fascinating new theory that challenges previous assumptions that new ideas are either contagious or not.

Change shows that beliefs and behaviours are not transmitted from person to person in the simple way that a virus is. The real story of social change is more complex and much more interesting. When we are exposed to a new idea, our social networks guide our responses in striking and surprising ways. Drawing on deep-yet-accessible research and fascinating examples, Change presents a paradigm-shifting new science for understanding what drives change, recognising our blind spots and how we can change the world around us.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Change
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.