Cognitive Load Theory

 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
77,90 zł
In Cognitive Load Theory: A handbook for teachers, Steve Garnett brings clarity to the complexity surrounding CLT and provides a user-friendly toolkit of techniques to help teachers optimise their pupils learning.

Cognitive load theory (CLT) is rapidly becoming education's next big thing .

It is natural, therefore, that teachers will want to know more about it and, more importantly, understand how they can embed it in their classroom teaching.

Written by author and international teacher trainer Steve Garnett, this invaluable handbook offers a complete yet concise summary of what CLT involves and how it can impact on pupil performance.

Steve covers a wide range of teaching strategies to help teachers avoid overloading their pupils working memories, and empowers them with the tools to get their pupils learning more effectively-particularly when learning new content.

He talks you through the 14 effects that can clutter working memory-for example, the split-attention effect, redundancy effect, and expertise reversal effect-and shares a diverse collection of figures and diagrams as examples of how teachers can optimise their delivery of content to students. Furthermore, he also explores the cognitive architecture of the brain and how a better understanding of it can inform and improve teachers practice.

Suitable for teachers, department heads, school leaders and anyone with a responsibility for improving teaching and learning.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Cognitive Load Theory
Twoja ocena
Ocena ogólna