
Autor:
Opis
Opis
"Przewodnik po krajach świata będący wprowadzeniem w świat kultury biznesu i negocjacji handlowych w kontekście różnic między danymi państwami. Publikację profesora Jerzego Schroedera wyróżnia przede wszystkim dokładna analiza oraz szczegółowość opisów etykiety biznesowej w skali międzynarodowej. Autor przedstawia takie elementy postępowania w danych krajach, jak umawianie spotkań, powitanie i tytułowanie, przyjęcia oficjalne i towarzyskie, ubiór, rozmowy i zachowania negocjacyjne, gestykulacja i zachowania publiczne oraz wręczanie i przyjmowanie upominków.
Jeśli chcemy z sukcesem prowadzić interesy, zwłaszcza na rynkach zagranicznych, absolutną koniecznością jest znajomość biznesowego savoir-vivre'u. Zasady właściwego zachowania się w każdej sytuacji są bowiem tak samo ważne, jak wiedza i umiejętności, To wyznacznik profesjonalizmu firmy. Jak więc reprezentować siebie i swoje przedsiębiorstwo na rynkach zagranicznych, aby zrobić nie tylko dobre pierwsze wrażenie, ale także budować właściwe i oczekiwane przez obie strony relacje biznesowe? ''Etykieta biznesu w kontaktach międzynarodowych'' to przewodnik ułatwiający poruszanie się w kręgach biznesu przedstawionych w nim krajów, opisujący zwyczaje i sposoby zachowania się towarzyszące kontaktom biznesowym.
Centralnym punktem tej książki jest założenie, że każdy człowiek w swoim życiu doświadcza pewnej transformacji przejścia z etapu materialnego do duchowego. Ten etap duchowy to właśnie Inna Droga, której początkiem są często trudne i bolesne przeżycia."
Jeśli chcemy z sukcesem prowadzić interesy, zwłaszcza na rynkach zagranicznych, absolutną koniecznością jest znajomość biznesowego savoir-vivre'u. Zasady właściwego zachowania się w każdej sytuacji są bowiem tak samo ważne, jak wiedza i umiejętności, To wyznacznik profesjonalizmu firmy. Jak więc reprezentować siebie i swoje przedsiębiorstwo na rynkach zagranicznych, aby zrobić nie tylko dobre pierwsze wrażenie, ale także budować właściwe i oczekiwane przez obie strony relacje biznesowe? ''Etykieta biznesu w kontaktach międzynarodowych'' to przewodnik ułatwiający poruszanie się w kręgach biznesu przedstawionych w nim krajów, opisujący zwyczaje i sposoby zachowania się towarzyszące kontaktom biznesowym.
Centralnym punktem tej książki jest założenie, że każdy człowiek w swoim życiu doświadcza pewnej transformacji przejścia z etapu materialnego do duchowego. Ten etap duchowy to właśnie Inna Droga, której początkiem są często trudne i bolesne przeżycia."
Szczegóły
Szczegóły
Data wydania: 01.01.2018
Wymiary: 170 x 240
Typ okładki:Twarda
Wydawca: Wena
Autor:
Tytuł:Etykieta biznesu w kontaktach międzynarodowych. Przewodnik po krajach świata
Kategorie:
EAN: 9788365168146
Recenzje
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.