Game Theory: Understanding the Mathematics of Life

 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
Nasza cena 51,50 zł

Brian Clegg was always fascinated by Isaac Asimov's classic Foundation series of books, in which the future is predicted using sophisticated mathematical modelling of human psychology and behaviour.

Only much later did he realise that Asimov's 'psychohistory' had a real-world equivalent: game theory.

Originating in the study of probabilistic gambling games that depend on a random source - the throw of a dice or the toss of a coin - game theory soon came to be applied to human interactions: essentially, what was the best strategy to win, whatever you were doing? Its mathematical techniques have been applied, with varying degrees of wisdom, to fields such as economics, evolution, and questions such as how to win a nuclear war.

Clegg delves into game theory's colourful history and significant findings, and shows what we can all learn from this oft-misunderstood field of study.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Game Theory: Understanding the Mathematics of Life
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.