



Opis
Spokojne, ale zdeterminowane spojrzenie to jedna z najbardziej ujmujących cech KING HANNAH, a założenie wielkiego zespołu było dla Merrick i Whittle'a naprawdę długo skrywaną, ale cierpliwie pielęgnowaną ambicją. "Zawsze miałam w głowie nazwę King Hannah" - mówi Merrick, która urodziła się i wychowała w Walii - "nawet zanim poznałam Craiga". Whittle tymczasem nosił w sobie marzenia o tworzeniu muzyki z Merrick, odkąd zobaczył jej występ na koncercie w Liverpoolu, gdzie mieszkał, a ona przyjechała na studia. Minęły kolejne dwa lata, zanim się spotkali, ale nawet wtedy gdy spotkali się pracując w tym samym pubie, nie spieszyli się z niczym. Jednak intuicyjnie wiedzieli, że jeśli coś jest właściwe, to będą o tym wiedzieć. I z czasem okazało się, że tak się stało.
"I'm Not Sorry, I Was Just Being Me" jest tego dowodem. Tuzin utworów przepełnionych mrokiem i dowcipem, hipnotyzujących i porywających w równym stopniu. Rzadko zdarza się, by tytuł był lepiej dobrany niż ten, który KING HANNAH nadał swojemu pełnometrażowemu debiutowi. Tytuł ten, będący jednocześnie pokornym wyjaśnieniem i wyzwaniem, nie tylko podsumowuje jedyną w swoim rodzaju wizję duetu i ich determinację, by pozostać wiernym sobie, ale także daje wgląd w skrzętny, świadomy humor, który czai się w cieniu tej płyty. Bez tego, rzecz jasna, płyta może czasami wydawać się ponura i mroczna. Widać to przede wszystkim w urzekających tekstach Hannah Merrick, które są zwięzłe i starannie wyważone. Pełne przejmującej treści, ale i niedopowiedziane. Przy tym brutalnie szczere. "Uwielbiamy Billa Callahana, Kurta Vile'a i Courtney Barnett - oni mają w sobie tę ponurość, ale jest w niej też światło, samoświadomość. Wszystko musi mieć tę równowagę. Może jest naprawdę do dupy, ale można się też z tego śmiać".
Choć Hannah Merrick stoi w centrum uwagi, rola Craiga Whittle'a jest równie znacząca. Jego spokojne aranżacje gitarowe i wyrafinowana gra są kluczowe dla każdego utworu, odzwierciedlając szacunek duetu dla siły skromności, a jednocześnie naznaczone niezliczoną ilością wpływów. "Chcemy, żeby muzyka brzmiała surowo i naturalnie, a nie była produkowana na siłę" - mówi. "Musi oddychać i brzmieć tak, jakby ludzie byli w pokoju".
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Mystic Production sp. z o.o.
Minoga 127
32-046 Minoga
zamowienia@mystic.pl
123892135
Szczegóły
Lista utworów
1. A Well-Made Woman
2. So Much Water So Close to Drone
3. All Being Fine
4. Big Big Baby
5. Ants Crawling on an Apple Stork
6. The Moods That I Get In
7. Foolius Caesar
8. Death of the House Phone
9. Go-Kart Kid (HELL NO!)
10 .I’m Not Sorry, I Was Just Being Me
11. Berenson
12. It’s Me and You, Kid
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.