
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Data wydania: 01.01.2020
Typ okładki:Miękka
EAN: 9788302189623
Opis
Opis
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku to sprawdzone rozwiązanie zgodne z podstawą programową. Inspiruje uczniów do samodzielnej pracy i rozwija niezbędne umiejętności.
Podręcznik do klasy 7 został zaktualizowany pod względem wersji wykorzystywanych aplikacji oraz prezentowanych treści.
Podzielony jest na pięć działów głównych:
1. Lekcje z komputerem i internetem,
2. Lekcje z grami,
3. Lekcje z algorytmami,
4. Lekcje z edytorem tekstu,
5. Lekcje z multimediami.
W podręczniku postawiono nacisk na samodzielne dochodzenie do rozwiązań oraz łączenie informatyki z innymi dziedzinami, co zapewnia efektywną naukę. Dzięki podejściu problemowemu uczniowie krzyżowo ćwiczą wymagane umiejętności. W podręczniku nauka programowania realizowana jest w środowiskach wizualnych: Scratch w wersji 3.0 i Blockly.
Uczeń klasy 7 wzbogaca wiedzę na temat budowy komputerów, sposobów reprezentacji danych (system dwójkowy, szesnastkowy) czy działania sieci.
Ma też okazję doskonalić umiejętności w zakresie:
- pracy w chmurze,
- zapisywania algorytmów za pomocą języka naturalnego, w postaci schematu i pseudokodu,
- realizowania gier i algorytmów w środowisku wizualnym,
- tworzenia rozbudowanych prezentacji i projektów multimedialnych,
- pracy z wielostronicowymi dokumentami tekstowymi.
Podręcznik do klasy 7 został zaktualizowany pod względem wersji wykorzystywanych aplikacji oraz prezentowanych treści.
Podzielony jest na pięć działów głównych:
1. Lekcje z komputerem i internetem,
2. Lekcje z grami,
3. Lekcje z algorytmami,
4. Lekcje z edytorem tekstu,
5. Lekcje z multimediami.
W podręczniku postawiono nacisk na samodzielne dochodzenie do rozwiązań oraz łączenie informatyki z innymi dziedzinami, co zapewnia efektywną naukę. Dzięki podejściu problemowemu uczniowie krzyżowo ćwiczą wymagane umiejętności. W podręczniku nauka programowania realizowana jest w środowiskach wizualnych: Scratch w wersji 3.0 i Blockly.
Uczeń klasy 7 wzbogaca wiedzę na temat budowy komputerów, sposobów reprezentacji danych (system dwójkowy, szesnastkowy) czy działania sieci.
Ma też okazję doskonalić umiejętności w zakresie:
- pracy w chmurze,
- zapisywania algorytmów za pomocą języka naturalnego, w postaci schematu i pseudokodu,
- realizowania gier i algorytmów w środowisku wizualnym,
- tworzenia rozbudowanych prezentacji i projektów multimedialnych,
- pracy z wielostronicowymi dokumentami tekstowymi.
Szczegóły
Szczegóły
Data wydania: 01.01.2020
Typ okładki:Miękka
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Tytuł:Informatyka. Szkoła podstawowa. Klasa 7. Podręcznik. Nowa edycja 2020-2022
EAN: 9788302189623
Recenzje
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
Nasza cena:13,21 złCena sugerowana przez wydawcę: 25,27 zł
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+
Wysyłamy w 3 dni
Dostawa do księgarni0 zł
Sprawdź koszt dostawy