
Autor:
Opis
Opis
Uczenie się stanowi funkcję mózgu, a zaburzenia uczenia się odzwierciedlają nieprawidłowości w funkcjonowaniu układu nerwowego. W książce przedstawiono klasyczną teorię A. Jean Ayres, według której dezorganizacja integracji sensorycznej stanowi przyczynę trudności w nauce. Terapia tych zaburzeń kładąca nacisk na integrację sensoryczną to szczególna strategia – nie skupia się bowiem na nauce konkretnych umiejętności, takich jak dopasowywanie bodźców wzrokowych, zapamiętywanie sekwencji dźwięków, rysowanie linii czy też opanowywanie podstaw programowych. Jej celem jest rozwijanie mózgu w taki sposób, by był on w stanie nauczyć się samodzielnego radzenia sobie z zadaniami.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. Z o.o.
Kartuska
80-125 Gdańsk
harmonia@harmonia.edu.pl
58 380 00 06
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. Z o.o.
Kartuska
80-125 Gdańsk
harmonia@harmonia.edu.pl
58 380 00 06
Szczegóły
Szczegóły
Data wydania: 01.01.2021
Liczba stron: 388
Wymiary: 16.0x23.0cm
Typ okładki:miękka okładka
Wydawca: Harmonia
Autor:
Tytuł:Integracja sensoryczna a zaburzenia uczenia się
Kategorie:
EAN: 9788377441602
Recenzje
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
Nasza cena:39,80 złCena sugerowana przez wydawcę: 57,00 zł
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+
Wysyłamy w 3 dni
Dostawa do księgarni0 zł
Sprawdź koszt dostawy