
Autorzy:
Opis
Opis
Now in its tenth edition, this popular text has been comprehensively updated and revised to reflect changing world events that are impacting international marketing and the challenges posed by the latest developments . The text provides accessible content from around the world including newly emerging economies as well as explaining increasingly global risks and the role of digital developments. An exciting range of features including Management Challenges, Illustrations and contemporary case studies guide you through the complexities of international marketing as it responds to a rapidly changing environment.
Szczegóły
Szczegóły
Data wydania: 20.03.2025
Liczba stron: 544
Typ okładki:miękka okładka
Wydawca: Cengage Learning EMEA
Autorzy:
Tytuł:International Marketing Strategy: Analysis, Development and Implementation
EAN: 9781473795938
Recenzje
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
Nasza cena:319,50 złCena katalogowa dostawcy: 354,90 zł
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+
Wysyłamy w 10 dni
Dostawa do księgarni0 zł
Sprawdź koszt dostawy