Iro: The Essence of Colour in Japanese Design

 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
295,90 zł
The first and only survey of Japanese design as seen through the lens of Japan’s traditional colour spectrum – an exquisitely packaged fresh take on a universally popular topic

The traditional colours of Japan have been in use since the seventh century, originally to indicate rank and social hierarchy but, over time, their significance has broadened to include all manner of designed objects. This landmark volume celebrates a curated selection of 200 colours (iro in Japanese), with each traditional shade illustrated by one or more items – ranging from 16th-century kimonos to contemporary chairs, humble kitchen utensils to precious ceramics – providing a unique route to a deeper appreciation of Japanese design. Expertly bound in a traditional Japanese style, this stunning book is a beautiful design object in its own right and is a must-have for all lovers of design.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Iro: The Essence of Colour in Japanese Design
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.