Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline
Opis

Opis

Strzałki, zawijasy, wstęgi, kule, promienie słoneczne, równoległe poziome i pionowe linie, słowa, litery, kształty i obrazy. Logotypy to wszechobecne projekty graficzne symbolizujące idee, przekonania, oraz – rzecz oczywista – rzeczy. Przede wszystkim służą identyfikacji produktów, firm i instytucji, ale są też związane – oby zawsze pozytywnie – z etosem i filozofią tych podmiotów. 50 logotypów zaprezentowanych w tej książce to przykłady znakomitych pomysłów służących reprezentacji, reputacji i identyfikacji.

STEVEN HELLER jest prorektorem Wydziału Wzornictwa w Wyższej Szkole Sztuk Wizualnych w Nowym Jorku. Napisał ponad 170 książek na temat designu i kultury popularnej, a w 2011 roku został laureatem nagrody Smithsonian National Design.

GAIL ANDERSON jest dyrektorem kreatywnym pracowni Visual Arts Press w Wyższej Szkole Sztuk Wizualnych w Nowym Jorku. Jest graficzką, pisarką i edukatorką, wygłaszającą wykłady w licznych organizacjach i na międzynarodowych konferencjach.

Jak zaprojektować doskonałe logo – Klucz do skutecznej identyfikacji wizualnej


„Jak zaprojektować doskonałe logo” to nie tylko przewodnik po sztuce tworzenia logotypów, ale także inspirująca podróż przez świat designu, który odzwierciedla idee, przekonania i wartości. Książka prezentuje 50 znakomitych przykładów logotypów, które skutecznie reprezentują marki, firmy i instytucje, podkreślając ich etos i filozofię.



Dla kogo jest ta książka?


  • Projektanci graficzni i studenci wzornictwa
  • Właściciele firm i marketerzy
  • Osoby zainteresowane sztuką i kulturą wizualną
  • Pasjonaci designu i branding


Co zyskasz dzięki tej publikacji?


  • Praktyczne wskazówki dotyczące projektowania logotypów
  • Inspirację z najlepszych przykładów w branży
  • Wiedzę na temat znaczenia identyfikacji wizualnej
  • Umiejętność oceny i analizy logotypów pod kątem ich efektywności


Kluczowe tematy i obszary


  • Elementy składające się na skuteczny logotyp
  • Rola logotypów w identyfikacji marki
  • Analiza 50 wyjątkowych logotypów
  • Filozofia i etos w projektowaniu graficznym


O Autorach

Steven Heller jest prorektorem Wydziału Wzornictwa w Wyższej Szkole Sztuk Wizualnych w Nowym Jorku. Autor ponad 170 książek na temat designu i kultury popularnej, w 2011 roku otrzymał nagrodę Smithsonian National Design. Gail Anderson, dyrektor kreatywny pracowni Visual Arts Press, jest uznaną graficzką, pisarką i edukatorką, która dzieli się swoją wiedzą na międzynarodowych konferencjach.



O Wydawcy

Alma-Press Oficyna Wydawnicza to renomowane wydawnictwo, które specjalizuje się w publikacjach z zakresu sztuki, kultury i designu. Dzięki starannie dobranym tytułom, Alma-Press przyczynia się do popularyzacji wiedzy o sztuce i wzornictwie.



Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Alma-Press Sp. z o. o.
Lędzka 44a
01-446 Warszawa
alma@almapress.com.pl
228772704
Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

Nasza cena:30,00 złCena sugerowana przez wydawcę: 34,99 zł
Wysyłamy w 24h
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy

Inni kupili również

  • Inne książki tego autora > Steven Heller, Gail Anderson

  • accessible