
Opis
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo?
Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem.
To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
Tworzenie gier wideo to jedna z najbardziej rozwijających i ekscytujących rzeczy, jakie robiłem w ciągu ostatnich dwóch dekad kariery. Wspaniała książka Jasona Schreiera oddaje zarówno podekscytowanie, jak i piekło towarzyszące temu procesowi. Oto wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i niepotrzebnie tajemniczą) zasłonę skrywającą pasjonujący świat.
Tom Bissell, autor książek o grach Gears of War, Uncharted i Battlefield
Tak wiele problemów kulturowych sprowadza się do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w tym tajemniczym przemyśle. Robi to w nadziei, że nauczy nas trochę więcej o swojej fascynacji.
Leigh Alexander, dziennikarka
Szczegółowa, dobrze napisana i co najważniejsze, opisująca wzloty i bolesne upadki wielu deweloperów i wytwórni. Niewykluczone, że będzie lekturą obowiązkową dla programistów w moim studiu.
Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions
Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier.
Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne
Brutalna, szczera, ale koniec końców podnosząca na duchu.
Adam Conover
Największe tajemnice gier wideo w jednej książce:
Pillars of Eternity
Uncharted 4
Stardew Valley
Diablo III
Halo Wars
Dragon Age: Inkwizycja
Shovel Knight
Destiny
Wiedźmin 3
Star Wars 1313
Krew, pot i piksele – Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry
Odkryj fascynujący świat tworzenia gier komputerowych dzięki międzynarodowemu bestsellerowi Jasona Schreiera. Ta książka zabiera czytelników za kulisy przemysłu gier wideo, ukazując zarówno artystyczne wyzwania, jak i techniczne bariery, które napotykają twórcy.
Dla kogo jest ta książka?
- Miłośnicy gier komputerowych
- Osoby zainteresowane przemysłem gier wideo
- Studenci kierunków związanych z grafiką komputerową i programowaniem
- Fani literatury faktu i reportażu
- Osoby poszukujące inspiracji w twórczości i innowacjach
Co zyskasz dzięki tej publikacji?
- Wgląd w proces tworzenia gier, od pomysłu do realizacji
- Zrozumienie wyzwań, przed którymi stają twórcy gier
- Inspirację do własnych projektów i twórczości
- Możliwość poznania kulis pracy w branży gier
- Świeże spojrzenie na znane tytuły, takie jak Wiedźmin, Dragon Age czy Diablo
Kluczowe tematy i obszary
- Proces tworzenia gier komputerowych
- Wyzwania artystyczne i techniczne w branży gier
- Praca zespołowa w dużych projektach
- Oczekiwania graczy i ich wpływ na produkcję gier
- Historia znanych gier i ich twórców
O Autorze
Jason Schreier to uznany dziennikarz i autor, specjalizujący się w tematyce gier wideo. Jego prace są cenione za dogłębną analizę i rzetelność, a książka "Krew, pot i piksele" zdobyła uznanie zarówno wśród krytyków, jak i czytelników.
O Wydawcy
Wydawnictwo Sine Qua Non to renomowany wydawca, który specjalizuje się w literaturze faktu oraz reportażu. Dzięki starannie wyselekcjonowanej ofercie, dostarcza czytelnikom wartościowe i inspirujące publikacje.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
WYDAWNICTWO SQN ROMAŃSKI, KUŚNIERZ, RĘDZIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Huculska 17
30-413 Kraków
biuro@wsqn.pl
12 261 17 49
Szczegóły
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+






































