Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne. Tom 1 (2014)

  • -7%

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia: 0 - 69,99 PLN > 69,99 PLN Czas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł 0 zł 1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online) 4.99 zł 0 zł 1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online) 16.99 zł 0 zł 1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online) 12.99 zł 0 zł 3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem) 13.99 zł 0 zł 3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online) 4.99 zł 0 zł 1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem) 4.99 zł 0 zł 1 dzień roboczy
Paczka w RUCHU (Płatność online) 9.99 zł 0 zł 2-3 dni robocze
Wysyłka zagraniczna Sprawdź szczegóły >
35,50 zł 38,10 zł Oszczędzasz 2,60 zł
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia podstawowe pojęcia z zakresu marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadza dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach.

Zawiera załącznik, w którym przedstawiony jest szczegółowy plan sprzedażowy.

Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne. Tom 1 (2014)
Twoja ocena
Ocena ogólna