Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline
Opis

Opis

numer dopuszczenia: 14/2014

Podręcznik zawiera:

wprowadzenie w zasady marketingu,
charakterystykę rynku usług turystycznych,
omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych,
przegląd metod działań marketingowych.
Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów.

Dodatkowym atutem książki są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.
Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

Nasza cena:54,10 złCena sugerowana przez wydawcę: 55,70 zł
Wysyłamy w 3 dni
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy

Inni kupili również