
Autor:
Data wydania: 08.09.2014
Typ okładki:miękka okładka
EAN: 9788302147685
Opis
Opis
numer dopuszczenia: 14/2014
Podręcznik zawiera:
wprowadzenie w zasady marketingu,
charakterystykę rynku usług turystycznych,
omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych,
przegląd metod działań marketingowych.
Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów.
Dodatkowym atutem książki są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.
Podręcznik zawiera:
wprowadzenie w zasady marketingu,
charakterystykę rynku usług turystycznych,
omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych,
przegląd metod działań marketingowych.
Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów.
Dodatkowym atutem książki są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.
Szczegóły
Szczegóły
Data wydania: 08.09.2014
Liczba stron: 280
Wymiary: 17.0x24.0 cm
Typ okładki:miękka okładka
Autor:
Tytuł:Marketing usług turystycznych. Turystyka tom 3. Technik obsługi turystycznej. Kwalifikacja. Tom 14. Podręcznik / REA
Kategorie:
EAN: 9788302147685
Recenzje
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
Nasza cena:54,10 złCena sugerowana przez wydawcę: 55,70 zł
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+
Wysyłamy w 3 dni
Dostawa do księgarni0 zł
Sprawdź koszt dostawy