Milczący przewodnicy. Jak rozumieć i doskonalić swój umysł

 

Dostępność:

Wysyłamy w 24h

Wysyłamy w 24h – to znaczy, że taki produkt mamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze (1 dzień roboczy) od momentu złożenia zamówienia. Jeśli jednak zamówisz większą ilość takiego produktu, może się okazać, że nie mamy aż tylu egzemplarzy dostępnych 24h i będziesz musiał poczekać na niego dłużej niż 24h, o czym poinformujemy Cię w osobnym e-mailu.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
37,00 zł 45,00 zł Oszczędzasz 8,00 zł

Kolejny bestseller autora Paradoksu Szympansa!

Milczący przewodnicy to książka, która w przystępny sposób opisuje niektóre aspekty neuronauki i psychologii rozwijającego się mózgu, podświadomości, zachowań, formowania się nawyków i innych powiązanych tematów. Następnie przedstawia czytelnikowi dziesięć przykładowych pomocnych nawyków i oferuje mu praktyczne pomysły i sugestie, ułatwiające autoanalizę.

Książka ma dwa cele:

  • Pomóc czytelnikowi zrozumieć możliwe źródła niezdrowych i destrukcyjnych wyuczonych zachowań i przekonań, a następnie przedstawić mu sposoby na zastąpienie ich konstruktywnymi nawykami.
  • Wesprzeć rodziców, nauczycieli i opiekunów w pracy z dziećmi i zaoferować im konkretne pomysły na to, jak pomóc dzieciom rozwijać zdrowe i konstruktywne nawyki, zapobiegając jednocześnie powstawaniu tych niezdrowych i destrukcyjnych.

Przykłady niekonstruktywnego myślenia, zachowań i nawyków, które można zmienić:

  • Przesadny samokrytycyzm
  • Lęk przed porażką i morderczy perfekcjonizm
  • Zamartwianie się i reagowanie na trudności w przesadny sposób
  • Prokrastynacja, czyli nawyk przekładania na później
  • Niskie poczucie własnej wartości

Przykłady konstruktywnego myślenia, zachowań i nawyków:

  • Przechodzenie do porządku dziennego nad błędami
  • Pozytywne myślenie
  • Umiejętność mówienia o uczuciach
  • Umiejętność szukania pomocy
  • Proaktywność

Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Milczący przewodnicy. Jak rozumieć i doskonalić swój umysł
Twoja ocena
Ocena ogólna