Pewnego razu w kawiarni na końcu świata

  • -37%
 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
28,30 zł 45,00 zł Oszczędzasz 16,70 zł
Minęło sporo czasu od drugiej wizyty Johna w niesamowitej kawiarni na końcu świata. Wraz z upływem lat John się starzeje i ponownie potrzebuje odkryć siebie na nowo. Gdy mężczyzna wraca z pogrzebu swojego ojca chrzestnego, drogę powrotną utrudnia mu niespodziewana burza oraz awaria samochodu.

Podróż Johna okazuje się… kolejną wizytą w miejscu, w którym podjął najważniejsze decyzje dotyczące swojego dalszego życia. Próbuje znaleźć tam odpowiedzi na nurtujące go pytania:

Czy upływ czasu spowoduje, że będzie musiał zrezygnować ze swoich pasji?

Jaki jest sposób na odnalezienie radości z życia w zabieganym świecie?

Czym tak naprawdę jest strach związany z przemijaniem?

John P. Strelecky po raz kolejny zabiera czytelników w inspirującą podróż, podczas której będą mogli na nowo odkrywać swój sens istnienia. Pomogą im w tym pytania, które główny bohater znajduje w menu magicznej kawiarni.

Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Pewnego razu w kawiarni na końcu świata
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.